-Μας κατέστρεψαν τα νομίσματα @L3naRain
-Μας κατέστρεψαν τα νομίσματα.
-Ευρώ,δολλάριο κι έτσι ;
-Δύσκολο πράγμα να μπαίνεις βράδυ σ ένα άδειο σπίτι @jazzoo19
-Δύσκολο πράγμα να μπαίνεις βράδυ σ ένα άδειο σπίτι να μη σε περιμένει κανείς
-Αχ ρε φίλε πόσο σε καταλαβαίνω!
-ΩΠΑ ΩΠΑ ΣΤΟΠ…τι είσαστε εσείς; @toumvas
-ΩΠΑ ΩΠΑ ΣΤΟΠ…τι είσαστε εσείς;
-Πάπιες.
-Και που πάτε;
-Στη λίμνη να αράξουμε.
-Δεν γίνεται.
-Γιατί;
Μην κάνεις δεύτερο καλό
Μην κάνεις δεύτερο καλό σε άτομο που δεν εκτίμησε το πρώτο…
Είδες το iPhone 6; @pseudizo
Είδες το iPhone 6;
Ο επιμένων δε νικά πάντα.. @P1223451
Ο επιμένων δε νικά πάντα..
-Μου δίνετε μια κόκα κόλα; @Da_Green_Fairy
-Μου δίνετε μια κόκα κόλα; -7€
Οχι κορίτσια δεν είναι όλοι οι άντρες γουρούνια, @annanarciso30
Οχι κορίτσια δεν είναι όλοι οι άντρες γουρούνια,
Βλέπω την κοιλιά μου τόσο @dragondancer_
Βλέπω την κοιλιά μου τόσο τεράστια και σκέφτομαι μήπως από την υπερπροσπάθεια
Ο μισθός σου αυτή τη χρονιά @anastassio1968
– Ο μισθός σου αυτή τη χρονιά είναι μεγαλύτερος κατά 75%.
– Σε σχέση με ποια χρονιά;














