Λέει το ΔΝΤ συγνώμη… @VasilisXtM
Λέει το ΔΝΤ ‘συγνώμη καταλάθος σας ξεκωλιάσαμε’ και απαντούν οι άλλοι
Ποιός να μου το ‘λεγε @harisstav
Ποιός να μου το ‘λεγε πριν κάνω παιδιά,
Ρωτάει η άλλη πως ξεχωρίζουμε @ch0colate_rain
Ρωτάει η άλλη πως ξεχωρίζουμε τον μαϊντανό από τον άνηθο. Από τον χαρακτήρα τους.
Στο γυμναστήριο ανεβαίνω @anastassio1968
Στο γυμναστήριο ανεβαίνω στο στατικό ποδήλατο και κάθομαι. Όταν μου λένε γιατί δεν κάνεις
Ο άλλος φωνάζει ΕΕΕΟΟΟΟ στο κοχύλι @Boubounokefalos
Ο άλλος φωνάζει ΕΕΕΟΟΟΟ στο κοχύλι κ μετά το βάζει στο αυτί.
Είπα στο βενζινά “γέμισέ το” @7biowoman
Είπα στο βενζινά “γέμισέ το” με ύφος ‘το φυσάω το χρήμα’, γιατί νόμιζα θα πάρει 20€.
Γαμούσε ένας Ιταλός στο διπλανό δωμάτιο @tasospaok123
Γαμούσε ένας Ιταλός στο διπλανό δωμάτιο και έκαναν φασαρία.
Τα βράδια μου τα εργένικα @moustakioforos
Τα βράδια μου τα εργένικα
Βάζω το μαλλί @Gloup13
Βάζω το μαλλί
Την μάνα μου όταν σφουγγάριζε @AkisDadais
Την μάνα μου, όταν σφουγγάριζε,














