Το έχετε παρακάνει μερικές με τα χρώματα εε @rrihas_
Το έχετε παρακάνει μερικές με τα χρώματα εε… ρώτησα μία να μου πει το αγαπημένο της συγκρότημα και μου απάντησε
Ο Ντι Κάπριο στον Ρέμο. @Sharkazw
Μάλιστα.. Ο Ντι Κάπριο στον Ρέμο.
Έλα αφεντικό ξεκίνησα να έρθω @NeophytosM
-Έλα αφεντικό, ξεκίνησα να έρθω για δουλειά, αλλά κάπου στο δρόμο χάθηκα και τώρα δεν ξέρω που βρίσκομαι
-Τι βλέπεις γύρω σου;
Από που είσαι @chrysamyra
-Από που είσαι;
-Από Πύργο
Φυτεία με 85 χασισόδεντρα βρέθηκε λέει στο Ρέθυμνο. @Lampatzampa
Φυτεία με 85 χασισόδεντρα βρέθηκε λέει στο Ρέθυμνο.
H άλλη λέει έχει Nail bar @bookmanol
H άλλη λέει έχει Nail bar.
βλέπει η μάνα μου μπουκάλι @tinakod
βλέπει η μάνα μου μπουκάλι, λέει ωραία ας το κρατήσουμε για βάζο,
κάτι γκομενάρες κάνουν κανά δίωρο να ντυθούν @Sharkazw
κάτι γκομενάρες κάνουν κανά δίωρο να ντυθούν πριν βγούν έξω κ μετά καθυστερούν στα ραντεβού,
Ναι μια ζυγαρά θα ήθελα @apostolosa62
-Ναι, μια ζυγαρά θα ήθελα
-Επαγγελματική ή δαπέδου;
5 λεπτά κατουράει η γάτα στην άμμο @ch0colate_rain
5 λεπτά κατουράει η γάτα στην άμμο.














