Το ωράριο είναι 9 με 6 @stls92
-Το ωράριο είναι 9 με 6.
-Και ο μισθός;
Ψηλά τα χέρια τα κεφάλια κάτω @Vrussanos
-Ψηλά τα χέρια, τα κεφάλια κάτω και γονατίστε ΟΛΟΙ
Δεν κατάφερα να σε κάνω ευτυχισμένη @vevaiws_vevaiws
-Δεν κατάφερα να σε κάνω ευτυχισμένη
-Δεν πειράζει, με έκανες όμως πανύψηλη
-Πώς;
Άνοιξα ένα παράθυρο στο google @shawshanck
Άνοιξα ένα παράθυρο στο google
Βρήκα μια κουτσουλιά στ’ αμάξι @Creeping_Horror
Βρήκα μια κουτσουλιά στ’ αμάξι..
Δε λες από τα περσινά @apostolosa62
Δε λες από τα περσινά που κατέβασε η γυναίκα μου
Ή tan ή δε μαυρίζ’ @StefanosNtampos
Ή tan ή δε μαυρίζ’
Δεν ελπίζω τίποτα @stls92
Δεν ελπίζω τίποτα.
Δεν φοβάμαι τίποτα.
Κρίμα για τις κατσαρίδες @xatzisalatas
Κρίμα για τις κατσαρίδες πάντως να μπορούν να επιβιώσουν από μια πυρηνική καταστροφή
Δεν κουνάω τα χέρια όταν μιλάω @toumvas
Δεν κουνάω τα χέρια όταν μιλάω’ λέει ο άλλος














